GalaxyTECH

GalaxyTECH

این وبلاگ برای تمامی دانایان و علم جویان است.درباره همه چیز ....
GalaxyTECH

GalaxyTECH

این وبلاگ برای تمامی دانایان و علم جویان است.درباره همه چیز ....

10 قابلیت جذاب اندروید که در IOS وجود ندارد

ما هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را دوست داریم اما طبیعت باز بودن اندروید باعث شده، کاربر بتواند تغییرات مختلف را برروی تلفن یا تبلت اش اعمال کند. در ادامه لیستی از بهترین قابلیت های اندروید که در آیفون وجود ندارد را جمع آوری کرده ایم. در این مقاله همه اموری که می توان از طریق آنها امکانات بیشتری به این دو سیستم عامل اضافه کرد در نظر گرفته شده است. یعنی امکاناتی که پس از "جیل برک" کردن یا روت کردن سیستم عامل اضافه می شوند نیز در نظر گرفته شده اند. هیچ کدام از امکاناتی که در ادامه آمده است حتی پس از جیل برک کردن و یا ویرایش فایل های سیستمی، در آیفون وجود ندارند.

 

ادامه مطلب ...

دلایل علمی تغییر رنگ درختان در فصل پاییز


فصل پاییز,علت تغییر رنگ برگها درفصل پائیز,علت تغییر فصل ها

دلایل علمی تغییر رنگ درختان در فصل پاییز
هر فصلی از سال را می توان با رنگ و ویژگی های بخصوصی به یاد آورد. فصل پاییز یادآور رنگ های زرد و نارنجی و برگ ریزان های زیباست. اما چه دلایل علمی در پس این وقایع نهفته اند.

کمتر کسی وجود دارد که دلباخته زیبایی های فصل پاییز نباشد. پاییز را به تابلوی نقاشی تشبیه می کنند که برترین رنگ ها در آن استفاده شده است. از زیبایی های این فصل می توان به تغییر رنگ برگ درختان، برگ ریزان، کوتاه شدن روز و فرا رسیدن هوای سرد اشاره کرد. اما چه دلیل علمی را می توان برای وقایع رخ داده، عنوان کرد؟

 

ادامه مطلب ...

جریان گلف استریم

جریان گلف استریم چیست؟
گلف استریم (به انگلیسی: Gulf Stream)، یک جریان اقیانوسی گرم و قوی است که در اقیانوس اطلس جریان دارد و در حدود ۳۰°W, ۴۰°N، به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش شمالی به شمال اروپا می‌رود و بخش جنوبی به غرب آفریقا.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید

  ادامه مطلب ...

روت چیست ؟ مزایا و معایب



روت کردن چیست؟ ریشه یابی یا روت کردن اندروید پروسه ای است که به کاربران دستگاه های اندرویدی اجازه می دهد تا به فایل های ریشه و سیستمی گوشی و تبلت خود که توسط شرکت سازنده پنهان شده است دسترسی داشته باشند.

روت کردن در واقع شبیه پروسه جیل برک (jail break) کردن در سیستم عامل iOS اپل می باشد.

اما روت کردن چه کاربردی دارد؟ روت کردن اندروید داری یکسری مزایا و معایب می باشد که در ادامه ی مطلب به آن خواهیم پرداخت. 


ادامه مطلب ...

روش صحیح تمیز کردنصفحه نمایش لپ تاپ و کامپیوتر


صفحه نمایش ها یکی از حساس ترین قسمت های لپ تاپ و کامپیوتر می باشند که گرد و غبار زیادی را به خود جذب می کنند. با توجه حساسیت صفحه های نمایش و مشکلاتی که ممکن است در هنگام تمیز کردن ناصحیح آنها بوجود بیاید، تصمیم گرفتیم تا نحوه صحیح تمیز کردن صفحه نمایش یک لپ تاپ یا مانیتور را قدم به قدم توضیح دهیم.

برای مشاهده این ترفند با ما در ادامه همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

برج ایفل

برج ایفل

برجایفل به نام سازنده آن گوستاو ایفل که مهندس راه و ساختمان بود نام گذاری شده ، گوستاو ایفل که متخصص ساخت برج ها و پل های فلزی بود برای نمایشگاه جهانی 1889 میلادی پاریس برج ایفل را ساخت ، مدت زمان ساخت برج از سال 1887 م تا 1889 م ادامه داشت و در طی این مدت 7 هزار تن آهن ، 5/2 تن پیج ، 40 تن رنگ مصرف شد.طراح این بنا موریس کلشن نام داشت.ارتفاع این برج منهای آنتتن رادیویی ......

  ادامه مطلب ...

برج کج پیزا

برج کج پیزا LEANING TOWER PISA

ساخت این برج در سال 1173 میلادی در شهر پیزا در ایتالیا شروع شد ، این برج نمونه معماری رومی است و در حقیقت قرار بود به عنوان برج ناقوس کلیسا ی جامع پیزا استفاده شود اما ساخت این برج با وقفه هایی طولانی در پی بود و نزدیک به 200 سال طول کشید تا ساخته شود.این برج 55 متر ارتفاع و 16 متر قطر دارد و در 8 طبقه که در داخل راه پله ای مارپیچی با 294 پله وجود دارد 

  ادامه مطلب ...