GalaxyTECH

GalaxyTECH

این وبلاگ برای تمامی دانایان و علم جویان است.درباره همه چیز ....
GalaxyTECH

GalaxyTECH

این وبلاگ برای تمامی دانایان و علم جویان است.درباره همه چیز ....

اولین خودروی شاسی بلند لامبورگینی


Image result for ‫لوگوی لامبورگینی‬‎


شایعه‌ی ساخت یک SUV توسط لامبورگینی همیشه یکی از شایعات شیرین دنیای خودرو بود، تا اینکه امروز لامبورگینی رسما اعلام کرد که خودروی SUV‌ خود را مبتنی بر اوروس (Urus) تولید خواهد کرد.

 

 

 گزارش‌های اخیر منتشر شده حکایت از این دارند که لامبورگینی ساخت نمونه‌ی SUV‌ را تایید کرده است. براساس شنیده‌ها این خودرو Urus نام دارد و در ایتالیا به تولید خواهد رسید. به گزارش بلومبرگ این کمپانی ایتالیایی و ماتئو رنزی، نخست وزیر ایتالیا روی کاهش مالیات گرفته شده از این کمپانی به توافق رسیده‌اند تا از این طریق گاو خشمگین ایتالیایی قادر به توسعه‌ی کسب و کار و تولید خود شود. لامبورگینی برای تولید این خودرو اقدام به استخدام بیش از 500 نفر خواهد کرد.

بر این اساس استفان وینکلمن، مدیر کمپانی لامبوگینی در نشست خبری رسما تولید این خودرو را تایید کرد. وی تاکید کرد که این خودرو در ایتالیا تولید خواهد شد.

لامبورگینی اوروس

براساس اطلاعات ارائه شده در بیانیه‌ی رسمی لامبورگینی، این خودرو مبتنی بر نمونه‌ی مفهومی رونمایی شده در سال 2012 و در نمایشگاه اتومبیل چین خواهد بود. این خودروی مفهومی اوروس نام دارد. لامبورگینی برای عرضه‌ی این خودرو در سال 2018 میلادی برنامه‌ریزی کرده است.

لامبورگینی Urus

لامبورگینی کلاس خودروهای شاسی بلند را حوزه‌ی در حال رشدی عنوان کرده و امیدوار است تا خودروی این کمپانی بتواند در برابر رقبا به موفقیت بزرگی دست یابد. با توجه به حمایت آئودی و فولکس‌واگن از این خودروساز، انتظار می‌رود محصول با کیفیتی توسط این خودروساز روانه‌ی بازار شود. لامبورگینی برای فروش 3000 دستگاه خودرو از این مدل برنامه‌ریزی کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.